Resimli Yemek Tarifleri | Yalancı Su Böreği

Yalancı Su Böreği

Tarifin kategorisi : Hamur İşleri | 89 Yorum

yalanci-su-boregi

Bu nefis su böreğinin tarifini bizlere Merve Vildan Hanım yolladı. Kendisine çok teşekkür ediyoruz ve yeni tariflerini bekliyoruz. Afiyet olsun şimdiden.

Yalancı su böreği malzemeleri

Yalancı su böreği tarifi

2 Adet yufka tezgaha serilir. Üzerine tepsi ters olarak kapatılarak bıçakla tepsi ölçüsünde kesilir. Kesilen bu parçalardan biri tepsinin dibine serilir. Süt, yoğurt, sıvı yağ ve yumurtalar bir kasede karıştırılır. Tabana 2 kat yufka serildikten sonra bu karışımdan her kat arasına bolca dökülür ve eşit şekilde yayılır. Peynir bir kap içinde ufalanır ve kıyılmış maydanoz ile karıştırılır. 3. yufkadan sonra peynirli harcın tamamı eklenir ve tepsinin her tarafına düzgünce dağıtılır. Diğer yufkalarda aynı şekilde serilip aralarına sıvı harç dökülür. En üste tepsi şeklinde kesilen 2.yufka kapatılır ve üzerine sıvıyağ, yumurta sarısı karışımı sürülür. Fırına vermeden önce çatalla 5-6 yerine delik açılır. 170 derecede 25 dakika pişirilir.



Bu tarifi beğendiyseniz ve bunun gibi tariflerin ilk sizin mail adresinize gelmesini istiyorsanız sitemize aşağıdaki bölümden üye olabilirsiniz.

e-mail adresini yaz ve tamam butonuna tıkla:

Etiket: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ziyaretçi Yorumları

89 yorum var to “Yalancı Su Böreği”

  1. ali candan on Ocak 25th, 2009 12:10

    süper görünüyo umarım lezzetide süperdir.

  2. Brokolili Ponpon Böreği Tarifi | Oktay Usta - Kolay Tarifler on Ocak 25th, 2009 18:21

    […] Yalancı su böreği tarifi için tıklayın. […]

  3. SELDA on Ocak 26th, 2009 13:26

    ELLERİNİZE SAGLIK GÖRÜNTÜSÜ KADAR LEZZETİDE SÜPERDİ HERKESE TAVSİYE EDERİM…..

  4. ayşe dag on Ocak 26th, 2009 19:36

    Harika bi tarif.Denedim sizde deneyin çok GÜZELLL

  5. selma özcan on Ocak 27th, 2009 18:14

    Bu böreğin en üstüne maden suyu döküldüğünü gördüm,bu tarifte de kullanılabilirmi.Bir de su böreğinin esası dereotuyla yapılanı derdi gittiğim bir kursun yemek hocası.

  6. kamuran on Ocak 27th, 2009 20:26

    harika bir börek şiddetle tavsiye ediyorum

  7. dilek on Ocak 28th, 2009 04:10

    SELMACIM YUKARIDA
    KÜBRA HANIMDA KABARTMA SODASI KOYUN DEMİŞ AMA MADEN SUYUYLA BEN YAPIYORUM BU TARİFEDE OLUYOR BEN YAPIYORUM AMA MADEN SUYUNU EN SON ÜSTÜNE KALAN HARÇLA KARIŞTIRARAK DÖKÜYORUM ARALARINA MADEN SODASIZ NORMAL TARİFTEKİ HARCI KOYUYORUM DENEMENİ TAVSİYE EDERİM.SANIRIM MAYDONOZU HERKES YER AMA DERE OTU TERCİHE KALMIŞ BENCE.

  8. ayse on Ocak 29th, 2009 20:57

    selamlar
    öncelikle bu güzel tarifleri paylaştığınız için teşekkür ederim..
    gerçekten hepside çok lezzetli görünüyor :)
    yalnız ben su böreği yaparken yufkayı tepsi boyunda kesmiyorum yufkayı böle kat kat yaparak yarak yayıyorum en üstünü aynı şekilde kıvrımlar yaparak yayıyorum aradakileride 4 e bölerek bırakıyorum daha hoş oluyor
    bide fırına sürmeden önce üzerine küçük parçalar halinda tereyağ ekliyorum ve birazda kaşar peyniri rendeliyorum nefis oluyor
    bence denemelisinizz ….

  9. büşra on Ocak 30th, 2009 05:34

    Valla su böreği deyince akan sular durur çok severim severek te yaparım denemeyenler denesin bence harika oluyor ellerinize sağlık

  10. dilek on Ocak 30th, 2009 05:38

    Ayşe hanım anlayamadım acaba üzerine tereyağını anladımda neden kaşar koyuyorsunuz içine zaten peynir konuluyor sizinki başka bir tarif sanırım

  11. ZEHRA on Ocak 31st, 2009 21:55

    MERHABA BEN ZEHRA SU BÖREĞİNİ YAPIYORUM FAKAT YALCI SU BÖREĞİNİ YAPMADIM AMA DENİCEM FAKAT YİNEDE GERÇEĞİNİN YERİNİ TUTACAGINI SANMIYORUM YİNEDE BU GÜZEL TARİF İÇİN TEŞEKÜRLER……….

  12. NETİCE DİREK ACAR on Şubat 1st, 2009 00:45

    çok güzel görünüyor elinize sağlık.

  13. hatice on Şubat 1st, 2009 17:03

    basit ama guzel bir tarife benziyor en kisa zamanda denicem

  14. fatma on Şubat 4th, 2009 18:50

    görünümü çok güzel birde basitmiş hemen denemek istiyorum

  15. leyla on Şubat 5th, 2009 10:30

    tarif harka iki kere yaptim bayildik tessekurler

  16. havva on Şubat 5th, 2009 10:58

    valla deniyelim bencede çok güzel bu gidişle türkiyede zayıf kadın kalmıcak:)))))))))

  17. zehra on Şubat 5th, 2009 11:05

    harıka gorunuyor ve acele bır mısafır icin cokk pratık..tarıflerınızın devamını beklıyoruz..ellerınıze saglık.

  18. barby on Şubat 5th, 2009 19:53

    çok güzel ama becerebilirmiyim acaba

  19. AYŞENUR on Şubat 7th, 2009 00:19

    çko güzel ellerinize saglık daha orjınal ve değişik tarifler yokmu hanımlar

  20. serpıl koca on Şubat 8th, 2009 12:56

    bu tarıf çok güzel oluyo herkese yapıp tadmalarını onerıyorum ben çok benerek yaptım hata bır deşik su boreğını bende yaptım sarma şeklınde super bugun bunuda yapıp sevdıklerımle paylaşıcam sevgılerle.

  21. büşra on Şubat 11th, 2009 01:18

    AYŞENUR HANIM SİZ NE TÜR
    DEGİŞİK TARİFLER İSTİYORSUNUZ Kİ

    SİTEDE BİRSÜRÜ TATLI TUZLU
    ENVAİ ÇEŞİT TARİF VAR

  22. kübra on Şubat 11th, 2009 18:22

    slm hiç makarnalı börek yapan varmı içinizden

  23. fatooş on Şubat 17th, 2009 02:05

    ben çok begendım bu tarıfı su boregı yapınca 2 saatımı alıyor sureklı bunu yapıcam sagolunnnnnn

  24. özlem on Şubat 18th, 2009 17:02

    ellerinize saglık yatım cok ii oldu tesekkürler…

  25. mine on Şubat 19th, 2009 22:40

    arkadaşlar böregi yaptım çok güzel oluyor, deneyin derim.

  26. salih on Şubat 20th, 2009 14:22

    merhaba bende aşşıyım gercekten tarifleriniz muhtecem bana gönderdiginiz e mail içim teşşekürler

  27. salih on Şubat 20th, 2009 14:24

    slm kübra ben makaranalı börek yaptım çok güzel oluyo gercekten ben haftada 1 gün yapıyom makarnalı böregi istersen tarifini veririrm

  28. seher on Şubat 25th, 2009 10:44

    evet gercektende cok guzel gozukuyor yapan arkadasimizin elleri dert gormesin insalah

  29. selma on Mart 10th, 2009 19:20

    hep yazıp yapıyorum saman yolundaki yeşil elmayı kaçırmıyorum

  30. ayşe on Mart 26th, 2009 12:26

    teşekkür pratik ve lezzetli

  31. aslı on Nisan 6th, 2009 16:21

    saolunçok güzel tarif denicm böle kolay tarifler lazım abna:SD

  32. emel on Nisan 24th, 2009 15:39

    ben denedim harika çok lezzetli ellerinize sağlık

  33. merve on Haziran 28th, 2009 01:19

    gercektende cok guzel gozukuo sımdı olsa da yesek dedırtıo :D:D ellerınıze saglık

  34. seda on Ekim 5th, 2009 17:45

    bence çok kolay çok güzel bir börek ellerine sağlık

  35. ebru on Ağustos 27th, 2010 08:48

    bende bugun iftar için deneyeceğim .misafirlerim beğenecek mi bakalım..yarın olumlu yada olumsuz yorumumu sizlere bildireceğim.

  36. ahmet on Ağustos 31st, 2010 12:31

    Kolay ama ben denedim pek fazla beyenmedim :S

  37. özlem yıldırım on Kasım 15th, 2010 11:46

    hazır yufkadadanda harika börek yapılıra süper bi örnek.ellerinize sağlık

  38. fatma yılmaz on Kasım 29th, 2010 19:38

    su böreğinde ne peyniri kullanılır her peynirle yapılmaz die biliyorum lor peynirle olur mu acaba

  39. gülşah tuncer on Kasım 30th, 2010 19:31

    çok hoş görünüor.üzerine azıcık çörek otu ve susamda süper olur bence.soda döksek kabarırmı acaba nasıl olur??bilgisi olan varmı?yeni evliim ve hiç yapmadm……:)

Yorum yaz