Resimli Yemek Tarifleri | Kakaolu Islak Kurabiye

Kakaolu Islak Kurabiye

Tarifin kategorisi : Kurabiye Tarifleri | 55 Yorum

Kakaolu ıslak kurabiye malzemeleri

Islatmak için

Kakaolu ıslak kurabiye tarifi

Kabımızın içine bütün malzemelerimizi koyup elimizle karıştırıyoruz. Daha sonra un ve kabartma tozunu ekleyip yoğuruyoruz. Hamurumuzdan cevizden biraz büyük parçalar alıp yuvarlak şekil veriyoruz. Verdiğimiz şekillerin üzerine küçük bir kapakla basıyoruz. Mantar şeklini alıyor. Küçük su şişesinin kapağını kullandım. Pişmesi için fırına gönderiyoruz. Su ve şekeri karıştırp soğuk şerbet elde ediyoruz. Kurabiyelerimiz piştikten sonra şerbetimizin içine batırıp çıkartıyoruz. Üzerine hindistan cevizi dökerek servis yapıyoruz. Afiyet olsun(:



Bu tarifi beğendiyseniz ve bunun gibi tariflerin ilk sizin mail adresinize gelmesini istiyorsanız sitemize aşağıdaki bölümden üye olabilirsiniz.

e-mail adresini yaz ve tamam butonuna tıkla:

Etiket: , , , , , , , , ,

Ziyaretçi Yorumları

55 yorum var to “Kakaolu Islak Kurabiye”

  1. deniz44 on Mart 5th, 2010 10:02

    güzel gözüküyor by hafta yapacam ellerinize sağlık neden artık eskisi gibi tari göndermiyorsunuz

  2. ozdes on Mart 5th, 2010 10:39

    Ellerinize sağlık güzel görünüyorlar.Margarin miktarını biraz hafifetebilirmiyiz yani yogurt yada süt gibi.Teşekkürler

  3. nihan on Mart 5th, 2010 11:57

    süper bi tarif süper bi lezzet ellerinize sağlık

  4. ebru on Mart 5th, 2010 13:21

    Bu hafta sonu denemeyi düşünüyorum,bakalım nasıl olacak..

  5. zehra on Mart 5th, 2010 16:14

    ellerine sağlık harika olmuş uzun süredir farklı bitarif aryıordum bu harik bişey..ellerinize sağlık….

  6. Ali Akköz on Mart 5th, 2010 16:56

    bu güzel tarif için teşekkür ederim.
    yeşim hanım elinize, emeğinize vede gönlünüze sağlık. harika görünüyor. bende bunu çok severim işallah severek de yapacapım.
    saygı vede hürmetlerimle

  7. narin on Mart 5th, 2010 21:02

    yaptım ama çokk güzel oldu elinize sağlık

  8. tubişş on Mart 6th, 2010 00:11

    tarıf ıcın tesekurler ellerınıze saglık bı sorum olacak serbet soguk tammda kurabıylerı sıcakkenmı atcaz soguk serbete cevaplarsanız sevınırım…

  9. gülümser on Mart 6th, 2010 13:12

    ıslak kurabiye ilk kez görüyorum denemek lazım ellerinize sağlık teşekkürler…

  10. hamiyet on Mart 7th, 2010 18:03

    ellerinize sağlık

  11. dilek on Mart 7th, 2010 20:23

    mukemmel gorunuyor.denıcem.sızden sureklı yenı tarıfler beklıyoruz.sımdıden ellerınıze saglık

  12. saliha on Mart 7th, 2010 20:48

    ellerinize saglık..

  13. SUZAN on Mart 8th, 2010 14:33

    kaç derece fırına gönderiyoruz ben ustası değilim bu işlerin anlamamda onu yazmamışsınız öğrenebilirmiyim?

  14. damla on Mart 12th, 2010 14:34

    aaa bu benim tarifim gercekten tavsiye ediyorum ama ben damla çikolata koyuyorum hamurun içine harika oluyo öyle de deneyebilirsiniz çok hafif çok güzel birsey…

  15. ümmühan on Mart 14th, 2010 21:13

    ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor bende deneyeceğim yalnız şerbete sıcakken mi soğukken mi atıyoruz.Cevaplarsanız sevinirim.İyi günler

  16. bessa on Mart 20th, 2010 14:33

    ya gercekten cok lezetlti oldu denedim sizde deneyin cok iyi bi kurabiye herkeze afyet olsun

  17. eda on Mart 21st, 2010 10:36

    süper şeyler var sogolun var olun

  18. neslihan on Mart 21st, 2010 16:03

    Şu un olayına bir açıklık getirebilsek biz acemiler için çok iyi olacak. Alabidiği kadar un ne anlama geliyor. bardak yada kaşık tarifi verebilsek bende denemek isterim bu tarifleri. Teşekkürler.

  19. saliha on Mart 25th, 2010 23:18

    neslihancım soyle yapabılırsın;2 bardağa kadar ekle ve yogur daha sonra kontrollü ekle kıvamı kulak memesınden bıraz daha yumusak ama ele yapışmıcak dökerkende unu ölçerek dokersın ve kenara yazarsın kac bardak oldugunu bu sekılde yapıyorum ben…herkesın bardak ölcusu ınan tutmuyor hatta unun markalara göre bıle degısıyor yogunlugu sevgılerımle..

    http://www.binbircesni.blogspot.com

  20. tugba on Nisan 4th, 2010 15:58

    harika bi tarif yaa kızıma yaptım cok sevdii tesekkürler

  21. Yeşim Bayram on Nisan 5th, 2010 09:48

    Arkadaşlar yuorumlarınız için teşekkür ederim:)Sevgiler.

  22. zeynep es on Nisan 9th, 2010 14:10

    bugün yapıcaktım ama anlamadığım bazı seyler var 1cisi kurabiyeleri sıcakken mi batırıcaz suya 2cisi sadece batırıp cıkarıcaksak neden 2 bardak su ve seker fazla gibi geldi artar yani daha az yapılabilir mi? cevaplarsanız sevinirim …..tesekkurler

  23. Yeşim Bayram on Nisan 9th, 2010 20:12

    Zeynep hanım kurabiyeleri fırından çıkartıp ilk sıcaklığı geçtikten sonra batırıyoruz.Çok geldi demişsiniz az ölçüyle yapın yetmezse tekrar hazırlarsınız.Sevgiler.

  24. aslı on Nisan 14th, 2010 16:09

    tarifinizi yaptım çok gzl oldu tşk ederim ellerinize sağlık.devamını bekliyoruz

  25. zeynep on Nisan 15th, 2010 23:41

    yaptım çok guzel oldu ama zahmaetli biraz değdi tadı çok güzel arkadaslar mutlka deneyin tesekkurler

  26. zeynep on Nisan 15th, 2010 23:47

    he bu arada sylemeyi unuttum damla hanımın dedığı gibi damla çikolata koydum 1 cay brdagı super oldu

  27. özgülüm on Nisan 17th, 2010 02:14

    her sey cok guzel fakat detaylı bılgı içinde tarıflerı yazarsanız cok guzel olacak tadıda gorunusu gıbı guzel olmalı

  28. seda on Nisan 20th, 2010 11:32

    yeşim hanım ya ıslak kurabiye süper gözüküyo benim canım çok istedi şuanda hindistan cevizi yok ama o olmazsa olmaz yakınlarda alabileceğim bi yerde yok am ben genede yapıcam ellerine sağlık… teşekşrler

  29. sevim talu on Nisan 22nd, 2010 20:24

    bu tarifi ben öncede denedim cok güzel oluyor ben serbeti sicak keki soguken serbeti üzerine döküyorum cok güzel oluyor herkese öneriyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. canan on Nisan 28th, 2010 16:21

    bu tarifi yaptım ve arkadaşlarıma sundum hepsi çok beğendiler bu tarifi size de öneriyorum

  31. aysel on Nisan 30th, 2010 17:24

    harika görunuyor en yakın zamanda denicem ellerinize sağlık

  32. FATMA on Mayıs 1st, 2010 13:30

    MRB OKTAY USTA SİZİBEYENEREK İZLİYORUM SİZDEN YEMEK KİTABINIZDAN VE GÜZEL ÖNLÜKLERİNİZDEN İSTİTORUM

  33. eda on Mayıs 7th, 2010 21:52

    gercekten cok guzel gorunuyor elinize saglik yarin ilk isim esime yapmak olacak.eh sizede kolay gelsin

  34. gül on Mayıs 10th, 2010 19:47

    OKTAY USTA sizi tvdende izliyorum misafirim olunca pratik tariflerinizi alıp günü kurtarıyorum TEŞEKKÜR EDERİM

  35. gamze on Mayıs 15th, 2010 02:50

    yaptım denedim çok güzel oldu. Eşim aşçı ve bayıldı:) bende bu sitedeki yemek tariflerini çok beğendim sürekli bişeyler yapmak istiyorum herkese teşekkürler…

  36. Aslıhan on Haziran 1st, 2010 16:40

    Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık,şuan kurabiyenizi yapmaya hazırlanıyorum teşekkürler

  37. funda on Haziran 7th, 2010 09:59

    bu tarif güzel gözüküyo yorumları okıduktan sonra yapmaya karar verdım bakalım nasıl olcak merak edıyorum

  38. göknur onat on Temmuz 8th, 2010 19:28

    ben bu tarifi yaptım çok güzel oldu ama unun kıvamına dikkat etmek gerekiyor…..

  39. esra on Ağustos 6th, 2010 22:44

    ben bu kurabiyeyi daha öncede yapmıştım gerçekten çok güzel oluyor hatta yarın misafirlerim geliyor onlara da yapıcam inşallah

  40. abiye on Ağustos 26th, 2010 17:17

    valla.cok.nefis.görünüyo

  41. pınar on Ağustos 29th, 2010 16:18

    görüşünü çok beğendim ilk fırsatta yapıcam

  42. bilge oz on Ekim 18th, 2010 23:44

    mikrodalga fırın kullanabilir miyiz? tarifler güzel ama sadece mikrodalgam olduğundan cesaret edemiyorum..keşke normal tariflerde bu da belirtilse…

  43. ayşegül on Ekim 31st, 2010 18:00

    yaa çok güzel göriküyor.şey ama ben şerbeti kaynatarak yapsam bişe olurmu

  44. kezban on Kasım 4th, 2010 23:48

    yaa bu kaç dk kaç derecede pişecek ben şimdi denedim tadı çok güzel ama içi biraz hamur gibi sıcakken hemen şerbetin içine attım o yüzden mi acaba bilemedim?cevabınızı bekliyorm.

  45. seher kaplan on Aralık 9th, 2010 23:19

    yapmadım ama eminim güzeldir ellerine sağlık..

  46. meryem on Aralık 22nd, 2010 21:59

    bende yapmak çok isted,m ama ablam yapmadı yemek çok isitiyorum

  47. nesrin eryeğit on Ocak 14th, 2011 15:19

    çokk güzel gorünüyo yaaaa kaç dereceye atmamiz lazim hemen deniyeceğim tarifinizi çok tşlkrr ederimmm

  48. gözde polat on Şubat 7th, 2011 15:33

    ilk kurabiye deneyişim yapmaya hazırlanıyorum şimdi okya usta annem ve ben seni ve tariflerini çok beğeniyorz=)

  49. CANISI on Şubat 12th, 2011 15:17

    ÇOK AMA ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLL!!!…

  50. esra yıldızlı on Şubat 16th, 2011 10:09

    tarifleriniz mükemmel..yeni evliyim ve sayenizde yemek yapmayı öğreniyorum.böylece kocamda aç kalmıyor.tşkrrrrr.

  51. emine balakançeki on Mart 13th, 2011 14:43

    gerçekten çok güzel bir tarif, komşum efnan a yaptım bayıldı, çok masraflı oldu bana, ayıltmak için limonata yaptım, bi daha bu tarifi kimseye yapıp denettirmiyecem…

  52. idil aysan on Mart 19th, 2011 14:49

    margarin oda sıcaklığında mı eritilecek??bir de kaç derecede pişecek cvplarsanız sevinirim

  53. sevda on Mayıs 29th, 2011 09:22

    kaç dk pişecek

  54. Cigdem on Mayıs 30th, 2011 16:22

    acaba firinda kac dakkika kalmali nisasta koyulsa daha iyi olmazmiydi acaba ?? ama lezetli görünüyor

  55. sevtap mert on Mayıs 31st, 2011 08:20

    kaç derecede pişer

Yorum yaz