Resimli Yemek Tarifleri | Hurmalı Kadayıf

Hurmalı Kadayıf

Tarifin kategorisi : Tatlı Tarifleri | 52 Yorum

Bayramda misafirlerinize kadayıf ikram etmek isterseniz diye Rumma Hanım’dan hurmalı kadayıf tarifini sizlerle paylaşıyorum. Dün yani cumartesi sabahı Türkiye’ye döndüm. Bir süre Türkiye’de olacağım. Bu sürede annemin (Nazmiye Hanım) tariflerini sizlere ulaştırmaya çalışacağım. Sevdiklerinizle birlikte güzel bir bayram geçirmenizi dilerim.

Serbeti için;

Hurmalı kadayıf malzemeleri

Hurmalı kadayıf tarifi

Şerbeti için, şeker ve suyu bir tencereye koyun. Kaynamaya başlayınca limon suyunu ekleyip 1 dakika sonra ocaktan alın. Kenarda soğutun.Hurmaların çekirdeklerini çıkarıp, iri doğrayın. Kadayıfı bir kaba alıp avucunuzda ufalayın. Tereyağını ekleyip kadayıfla birlikte ovun. Bir kahve fincanının içine birkaç tutam kadayıf koyup üzerine bastırın. Daha sonra ortasına bir iki parça hurma yerleştirin. Yeniden kadayıf koyup elinizle bastırın. Yağlanmış bir fırın tepsisine fincanı ters çevirerek çıkarın. Kalan tüm kadayıfı aynı şekilde hazırlayıp tepsiye sık sık yerleştirin. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında üzeri iyice kızarana kadar pişirin. Fırından alıp üzerine soğuk şerbeti gezdirin. Kadayıf şerbeti çekince servis yapın. Afiyet olsun.

hurmali-kadayif



Bu tarifi beğendiyseniz ve bunun gibi tariflerin ilk sizin mail adresinize gelmesini istiyorsanız sitemize aşağıdaki bölümden üye olabilirsiniz.

e-mail adresini yaz ve tamam butonuna tıkla:

Etiket: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ziyaretçi Yorumları

52 yorum var to “Hurmalı Kadayıf”

  1. yasemin Atalar on Aralık 7th, 2008 17:55

    Uğur tarif güzel görünüyor, artık senden de yeni tarifler bekleriz. Sana ve ailene iyi bayramlar dilerim:)

  2. zeynep on Aralık 8th, 2008 15:42

    mmm güzel görünüyor hemen deniycem

  3. arzu sicim on Aralık 8th, 2008 17:28

    tesekkurler tatli tarifi icin…

  4. arzu sicim on Aralık 8th, 2008 17:29

    bu arda da bayramin mubarek olsun..

  5. gülümser ülger on Aralık 8th, 2008 19:38

    çok güzel görünüyor bende kadayıf yaptım ama hurmalı deil…hurmalısını yeni gördüm tahminimce güzel olur elinize sağlık…

  6. arzum35 on Aralık 9th, 2008 01:05

    merhabalar uğur bey; kadayıf gerçekten harika bir tatlı ama bende hurmalı olanını ilk kez gördüm güzel de görünüyor. Annenizin ellerine sağlık. Böyle farklı sunumla olan tarifleri denemekte yarar var elbet. Sizden daha sık mailler tarifler bekliyoruz. Sizin ve ailenizin bayramınızı kutlarım. Huzur ve barış dolu nice bayramlara inşallah…

  7. Züleyha on Aralık 9th, 2008 03:21

    SEVGİLİ UĞUR BEY ÖNCELİKLE KURBAN BAYRAMINIZI KUTLUYORUM BENDE KADAYIF YAPIYORUM AMA HİÇ HURMALI OLANINI DENEMEDİM EN KISA ZAMANDA DENİYİCEM SİZE VE ANNENİZE TEŞEKKÜRLER DAHA NİCE YENİ YENİ TARİFLERE???

  8. gülsen gürel on Aralık 9th, 2008 20:28

    uğur bey vatanına hoş geldin tekrar bayramınızı sizin ve annenizin kutlar daha nice bayramlara sağlıkla sıhhatle kavuşmanızı dilerim. hurmalı kadayıf tarifi değişik birbirine uygun tarif.inşallah en yakın zamanda yapıcam çünkü tatlı kolik biriyim ilginç tariflerinizi bekliyorum annenize hürmetler kolay gelsin.

  9. yuksel kapici on Aralık 10th, 2008 02:22

    sevgili ugur bey oncelikle kurban bayraminizi kutlarim yaptiginiz kadayif cok guzel gorunuyor en kisa zamanda deneyecegim ellerinize saglik

  10. hatice şafak on Aralık 10th, 2008 19:10

    yakında günüm var onun için guzel ve ilgi çekici tarifler gönderirmisiniz .teşekkurler bekliyorum

  11. ela kaya on Aralık 12th, 2008 23:52

    kadayıf nefis görünüyo benim yaptım kadayıf böyle deil bunuda denicem !!!

  12. yıldız on Aralık 15th, 2008 19:54

    Hımmmmm nefis görünüyor teşekkürler Rumma Hanım ellerinize sağlık ….

  13. berna on Aralık 16th, 2008 00:26

    çok leziz görünüyo ben de hemen denicem

  14. sevim_sultan on Aralık 16th, 2008 12:44

    ellerinize saglik, ben hep hazir kizarmis alip yapiyordum ama bunu cok begendim kesin deniyecem…

  15. Sema on Aralık 16th, 2008 15:33

    Böyle sayfa hazırlayıp bize sunduğunuz için böyle güzel tarifleri bizimle paylaştınız için size çok teşekkür ederiz.

  16. Sema on Aralık 16th, 2008 15:37

    türkiye ye hoşgeldiniz valla hep burada kalınız size ne kadar teşekkür etsek azdır yemek tarifi aramaktan bizi kurtarıyorsunuz en güzel günler sizinlen olsun

  17. bahcerun on Aralık 19th, 2008 19:26

    ben bu tarifi aynen uyguladım. gerçekten gayet güzel oldu. Türk kahvesi fincanı ile yapmanız güzel olmaz. Bence ağzı açık bir fincan kullanın, ben öyle yaptım. Bir de hurmanın yanına çekilmiş ceviz koydum. çok sıkıca bastırdım ve elimle ittirerek fincandan çıkardım. Daha önce çok çeşitli kadayıflar yemiştim ama hurmalı hiç tatmamıştım…çok da sevimli oldu şekilleri kubbemsi kubbemsi. Yapacaklara ve tatlı severlere şiddetle öneririm. Bence 3 şeker 3 su az oluyor. 4 bardak su ve 4 bardak şeker daha iyi gelecek. Bir de servis yaparken üzerine kaymak koydum… harika oldu… Teşekkürler tarif için.

  18. Uğur Samsa, Tarif-i Yemek on Aralık 19th, 2008 22:26

    Sevgili Bahcerun, eger hala kaldiysa fotografini bizimle paylasabilir misin?

  19. bahcerun on Aralık 20th, 2008 13:57

    Sevgili uğur samsa maalesef bir tane bile kalmadı ertesi günü bitmişti… nedense fotoğrafını çekmek hiç aklıma gelmedi… aslında aklıma gelmeli idi… tepsideki ve tabaktaki görüntü çok hoştu. üzerinden biraz vakit geçsin tekrar yapacağım… aslında bugün de yapabilirim ama bu kadar sık tatlı yememek gerekiyor…

  20. bahcerun on Aralık 22nd, 2008 16:13

    benim oğlan fotosunu çekmiş nereden aklına geldiyse…. bir de baktım cep telefonumda var… nasıl paylaşacağım fotoyu?

  21. filiz on Aralık 22nd, 2008 19:15

    sizin tarifleriniz gercekten cok güzel bende kendime yıllardır yemek tatlı arsivi yapıyorum ama sizin tarifleri kopyala yapıştır yapamıyorum fotolar cıkmıyor buna bi çözüm bulamaz mısınız tesekkürler

  22. PINAR on Aralık 22nd, 2008 19:27

    MERHABA UĞUR BEY SİZE MAİL GÖNDERECEKTİR.GÖNDERDİĞİ MAİLDE FOTORAFINIZI GÖNDERCEEĞİNİZ ADRES MUVCUTTUR.

  23. Uğur Samsa, Tarif-i Yemek on Aralık 24th, 2008 16:32

    Merhaba Bahcerun’dan gelen fotoğrafı da ekledim. Umarım beğenirsiniz.

  24. ahmet on Aralık 28th, 2008 17:33

    ya abim oktay ustam ya bu tatlılar çok lezzetli koymayın şu tatlıları buraya sonra bizim hanım görüp yapıyo bizde ye allah ye ye allah ye deyip yiyoz olmuyo böyle sözüm sadece oktay ustaya değil siz ede göndermeyin şu tarifler sonra acısını ben çekiyorum göbek dünya turuna çıtı daha yolda onu bekliyoz gelmedi

  25. ahmed on Aralık 29th, 2008 15:12

    selam solemeki iserm selam butun turkiyey

  26. seyhan on Ocak 2nd, 2009 18:10

    yemekleri güzel yapıyor

  27. Hurmalı Kadayıf | Oktay Usta - Yemek Tarifleri on Ocak 2nd, 2009 21:31

    [...] Hurmalı kadayıf tarifi için tıklayın. [...]

  28. esin on Ocak 11th, 2009 15:02

    züfer olmuş kie mmm:P

  29. alper on Ocak 13th, 2009 01:04

    slm oktay usta mükemmel yemek tarifleri vermişsin ama bişey eksik ben bunları nasıl yapacam abi ya tarif on numara ben yapamadıktan sonra on numara da hikaye ama ellerine sağlık oktay usta sana burdan tşk ediyorum türk mutfağını gözterdiğin için abi kitap gönderme imkanın varmı cevap larını bekliyorum (aykut_malatya@hotmail.com ) cevap

  30. ecce on Ocak 20th, 2009 15:24

    güzel

  31. vildan on Ocak 27th, 2009 20:10

    yhaaaa spr yhaaa bn kadayıfa byılrm ztn offf nefis nefis

  32. rock on Ocak 27th, 2009 20:11

    süperrr dirm başka dick bişi blamıorm

  33. tülay on Ocak 28th, 2009 17:17

    KADAYIF tatlısını kızların en hanımının elinden yani aslının elinden yedim çok harikaydı

  34. tülay on Ocak 28th, 2009 17:19

    kadayıf tatlısını yengelerin en güzeli tülay yengemden yedim eline sağlık yengecim çok güzel olmuştu…

  35. aslı on Ocak 28th, 2009 17:21

    pardon yengemin adresinden adresin yzdım… ama çok güzel olmuştu …ASLI

  36. zübeyde güneş on Ocak 28th, 2009 20:13

    tarif yeni aldım hemen yarın denicem çok güzel görünüyo .

  37. zeliha çetinkaya on Şubat 5th, 2009 16:40

    bencede çok güzel görünüyor

  38. dilek on Şubat 11th, 2009 02:13

    KADAYIFIN HER TÜRLÜSÜNÜ YAPTIM AMA HURMALISINI HİÇ DENEMEDİM

    HURMALISINI DENİYCEM ELLERİNİZE SAĞLIK

  39. elif on Şubat 13th, 2009 19:23

    bende tatlıcıyım süper tarif :-)

  40. nergiz on Şubat 14th, 2009 13:40

    çocuklarıma ne yapayım diye düşünürken birden siteniz geldi aklıma girdim ve tamam dedim kadayıf hem hafif hemde süper bir tatlı ellerinize sağlık

  41. hafize yiğen on Şubat 19th, 2009 20:59

    ben oktay ustanın yemeklerini çok seviyorum ve yapıyorum

  42. suzan on Şubat 20th, 2009 22:36

    ben o tatlıyı yaptım ve hiç beğenilmedi

  43. safinaz on Şubat 23rd, 2009 11:38

    cok güzel ama maddi durumlardan dolayı yapamıyoruz oktay ustanın yemekleri cok güzel cok teşekür ediyorum
    ellerine saglık

  44. melek on Şubat 24th, 2009 16:33

    tarileriniz harikaaaaaaaaa :)teşekkürler

  45. azizcan on Nisan 1st, 2009 23:24

    cok guzael olmus

  46. LATİFE on Nisan 4th, 2009 22:22

    üzerine nedenkrema koymuyozzzzzzzzz?

  47. haydar kurt on Nisan 21st, 2009 20:07

    çok güzel kadayıf tatlısı görünüyor ben hemen mazemesini alimde yapayım sürerrrrrrrr olmuş ellerinizeze saglık herkez yapsın tavsiye ederim

  48. haydari on Mayıs 1st, 2009 09:33

    çok güzel bir tarif teşekkürler emeginize

  49. zülal on Haziran 15th, 2009 13:03

    gerçekten çok güzel olmuş

  50. hatice on Haziran 22nd, 2009 12:18

    ya cok guzel gorukuyor
    ellerinez esaglik
    byyyyyyy

  51. canan on Ağustos 6th, 2009 16:34

    SLM NASILSINIZ BEN BU TATLIYI
    ÇOK BEGENDİM ELLERİNİZE SAGLIK
    BAYYYYY

  52. deniz güney on Eylül 13th, 2009 18:25

    ya harika gözüküoo bu arada herkeze selamlarrr bn hurma pek fazla yemem ama annem eminim bugün yapar

Yorum yaz