Resimli Yemek Tarifleri | Hızlı Börek

Hızlı Börek

Tarifin kategorisi : Hamur İşleri | 34 Yorum

hizli-borek-tarifi

Hızlı börek malzemeleri

Üzerine

Hızlı börek tarifi

Milföy hamurları içine kaşar peynir rendesi ve sucuk, sosis tercihen konulup ağızları muska gibi kapatılır. Üzerlerine çırpılmış yumurta sürülüp susam çörekotu serpilir ve önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirilir… Yapması anlatımından kısa sürdü ;)

Hızlı börek tarifi Deniz Güneş’e ait. Deniz Hanım’ın kendi sitesine ulaşmak için burayı, sitemizdeki diğer tariflerine ulaşmak için burayı tıklayınız.



Bu tarifi beğendiyseniz ve bunun gibi tariflerin ilk sizin mail adresinize gelmesini istiyorsanız sitemize aşağıdaki bölümden üye olabilirsiniz.

e-mail adresini yaz ve tamam butonuna tıkla:

Etiket: , , ,

Ziyaretçi Yorumları

34 yorum var to “Hızlı Börek”

  1. alper on Ekim 13th, 2009 09:50

    günaydin hayirli sabahlar hamarat kizimiz yine döktürmüş ellerine sağlik.kahvaltida yapmadim ama senin böreğe bakınca doydum :) ellerine saglik

  2. Deniz Güneş on Ekim 13th, 2009 09:55

    afiyet olsun ozaman :)

  3. hamiyet on Ekim 13th, 2009 10:29

    ellerinize sağlık çoçuklarımın çok sevdiği bir börek tarif

  4. kubra on Ekim 13th, 2009 10:36

    BEN BUNU ZAEN YAPIYORDUM GERCEKTEN COK GUZEL OLUYOR GERCEKTEN HEP BASIT HEM KOLAY …

  5. fatma on Ekim 13th, 2009 11:01

    Yüreğinize sağlık paylaşımlarınız için.Oğlumun çok severek yiyeceği bir börek.Deneyeceğim.

  6. vildan on Ekim 13th, 2009 11:20

    bunlar hep bilinen şeyler . herkez yapar zaten evinde .çok sıradan bi tarif . daha yaratıcı ve ya daha yoresel tatlar bekliyoruz. birşey yapmış gibi bunları göndermeyiniz lütfen. hiç ilginç gelmiyor.

  7. Deniz Güneş on Ekim 13th, 2009 11:31

    SİZ BİŞİLER YAPINDA BİZ GÖRELİM VİLDAN HANIM HERALDE ŞEF AŞÇI FALANSINIZ ALLAH ALLAH YAA NE DENGESİZLER HEPSİ DE BENİ BULUYO

  8. ali akköz on Ekim 13th, 2009 14:05

    nedense milföy hamuru yiyince midem ekşime yapıyor. bunu normal mayalı veya mayasız hamurla yapmak mümkün olmuyor mu acaba.
    emeğinize sağlık. teşekkürler deniz hanım.

  9. Deniz Güneş on Ekim 13th, 2009 14:11

    MAYASIZ HAMURLA İNCECİK YUFKA AÇIP YAPIYORUZ BİZ ALİ BEY ODA ÇOK GÜZEL OLUYOR:) TEPSİ BURMASI DİYORUM ONA BEN ONDAN DA YAPTIM İLERLEYEN GÜNLERDE YAYINLAYACAĞIM:)

  10. ayla on Ekim 13th, 2009 14:43

    vildan hanıma katılıyorum bizimde hep yaptığımız şey bunlar daha farklı şeyler olursa daha iyi olur bence:)

  11. leman on Ekim 13th, 2009 16:28

    Deniz hanım Vildan hanım nacizane bir eleştiri yapmış.Oysa siz ona hakaret etmişsiniz.Ben sizin adınıza bu tavrınıza üzüldüm ve sizden daha olgun bir tavır beklerdim.Bu yazıyı da yazdığım için acaba bana da dengesiz diyecekmisiniz diye şahsen korkmaytayım.Saygılar.

  12. beyzaramazan on Ekim 13th, 2009 20:48

    ben herzaman yaparım çocuklarım bayılır

  13. ali akköz on Ekim 13th, 2009 22:15

    tarif vede ilginiz için çok teşekkür ederim deniz hanım. işallah dediğiniz gibi yapıp deneyeceğim. saygı vede hürmetlerimle

  14. mutlu sahbaz on Ekim 14th, 2009 03:36

    denizcim ellerine saglik sen yazilanlara bakma begenmeyen gecsin basina kendi yapsin biz memnunuz bilinen bisey olsada hatirlatma oluyo insana o anda degisik fikirler veriyo sen yazilanlari kafana takma eli olan yaziyo

  15. demet on Ekim 14th, 2009 08:44

    Vildan Hanım çok haklı

  16. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 09:19

    leman hanım ben kendini bilmeyen insanlara kızıyorum sadece madem katılıyorsunuz ozaman bakmayın tariflerime yorum da yazmayın allah allah bunu da yapamayan arkadaşlarımız var aramızda ben kimseye hakaraet falan da etmedim sizin tek amacınız moral bozmak UMRUMDA DEĞİLSİNİZ benim değerim,i bilenler bana yeter ben bilen bilmeyen herkes için bişeyler yapmaya çalışıyorum beğenen alır gider beğenmeyen çeker gider….

  17. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 09:20

    ayrıca benim adıma da hiçbişeye üzülmeyin ben kendimi arkadaşlarımda beni çok iyi biliyporlar bir iki tane kendini bilmez yüzünden can sıkacak değilim.

  18. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 09:21

    Mutlucum haklısın canım çok güzel bir kelam ettin ELİ OLAN YAZIYO..

  19. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 09:27

    Ali bey rica ederim herzaman:) Önemli olan yardımcı olabilmek

  20. alper on Ekim 14th, 2009 09:33

    deniz hanim aldirma bu sözler kizmaniza gerek yok sizin yaratici birisi oldunuzu herkes biliyor yemeklerinizide pastalarinizi burda yapacak kisi yok olsa buraya girmezler zaten :) seni kizdirmeye calisiyorlar aldirma kimseye

  21. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 09:34

    :) teşekkür ederimm :) estafurullah gerçekten teşekkür ederimmm

  22. alper on Ekim 14th, 2009 09:40

    bide yazabilsem çok sey anlatacam :)) yanlis yazmisim hehe :)

  23. yeşim bayram on Ekim 14th, 2009 10:24

    Denizciğim ellerine sağlık canım ..boşver dengesizleri.. sen yoluna devam.

  24. Deniz Güneş on Ekim 14th, 2009 11:32

    SAOL YEŞİMCİM AYNEN ÖYLE VALLA UMRUMDA DİİL

  25. aytül ekim on Ekim 14th, 2009 12:06

    Uzun süredir her tarifi takip ediyorum.bu kadar zahmet edip yazanları da ayrıca tebrik ediyorum.
    yeni yetişen gençlerimiz de bizim bildiklerimizi öğrenmeleri için buralardan aktarmak gerekir. Ki buda bilgi aktarımıdır.Bildiğimiz tariflerin yayınlanmasında bize de faydası var.Akıl akıldan üstündür.Lütfen yazınki bildiklerimizi kontrol etmek, unutmamaktır.TEŞEKÜR EDERİM.

  26. Deniz Güneş on Ekim 15th, 2009 09:05

    Aytül Hanım gerçekten çok teşekkür ederimm söylediklerinizde çok haklısınız hergün yeni bir fikir yeni bir bakış açısı kazanıyoruz benim buradaki amacım da bu zaten herkes herşeyi bazıları gibi mükemmel derecede bildiğini idda etsede bilmeyen yeni evlenmiş veya evlenecek veya bu tür şeylere çok meraklı kardeşlerimiz var benimde yaşım 22 yanii herşey bizler için bilindik veya biinmedik saygı duymak lazım beniim çook tarifim var ufaklı tefekli çok teferruatlı tariflerimde var ama bu kendini bilmez dengesizler yüzünden yayınlamaktan kaçınıyorum neyse fazla uzatmaya gerek yok bizi bilen biliyor dost meclisimize herkesi kabul ediyoruz öyle veya böyle…

  27. halime on Ekim 15th, 2009 12:10

    deniz hanım neden üzülsünki.tam tersine kendisiyle gurur duysun.bu yaşta olupta bıçak tutmasını bilmeyen nice insanlar var.sizin bu yaştaki azminiz nice başarılarınıza imza atacaktır eminim.ağaç yaşken eğilir

  28. Deniz Güneş on Ekim 15th, 2009 12:36

    Halime hanım teşekkür ederim :) gerçekten teşekkür ederimm sağolun.. çok mutlu oldumm

  29. Ersan Çeşmeci on Ekim 15th, 2009 18:40

    bende emekli olduktan sonra merak saldım yemek olayına mesela hiç bişey bilmiyorum ama sizin gibi paylaşımcı bildiklerini bizlerle paylaşan iyi insanların sayesinde evimizde oturduğumuz yerde sevdiklerimize sürprizler yapıyoruz.sayenizde.iyiki sizin gibi insanlarımız fazla, çok faydalanıyoruz çok teşekkür ederiz.olumsuz yazıları görmeyin yokmuş gibi davranın çatlasınlar.

  30. sema on Ekim 15th, 2009 23:26

    deniz hanımm bu basit tarif olabilir ama ben bilmiyordum şahsen ve öğrenciyim bu da bnm için çok ii bir alternatif oldu derslerden bunları bile düşünemiyoruz napalım ama siz emek verip yazmışsınız çok tşk ederim ellrinize sağlıkk….

  31. Deniz Güneş on Ekim 16th, 2009 08:31

    Ersan bey çok teşekkür ederimm güzel yorumlarınız için her yazımızın ulaşacağı bir kitle muhakkak var çok teşekkür ederimm.

  32. Deniz Güneş on Ekim 16th, 2009 08:32

    Semacığımm en çok ta senin için sevindimm öğrencilik zor zanaat valla:) hem kendine bakmak hem okuluna bakmak allah kolaylık versin canım yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana sevgiler canım başarılar..

  33. sema on Ekim 27th, 2009 22:39

    Teşekkür ederim deniz hanım siz zaten başarılısınız da daha çok başarılar dileğiyle:)…..

  34. Deniz Güneş on Ekim 28th, 2009 09:21

    Sema hanım çok teşekkür ederim nacizane birşeyler yapıyorum takdir edilmek güzell teşekkür ederim..

Yorum yaz