Resimli Yemek Tarifleri | Domatesli Bulgur Pilavı

Domatesli Bulgur Pilavı

Tarifin kategorisi : Nazmiye Samsa, Pilav Tarifleri | 56 Yorum

domatesli bulgur pilavı

Bugün sizlere Nazmiye Samsa Hanım’ım domatesli bulgur pilavı tarifini sunuyoruz.

Domatesli bulgur pilavı malzemeleri (4 kişilik)

Domatesli bulgur pilavı tarifi

Margarinimizi tencereye koyalım ve tencerenin altını yakalım. Soğanı küçük küçük doğrayalım. Eriyen margarine ekleyelim. Soğanlarımız kavrulurken biz domateslerimizi ve biberimizi yemeklik şeklinde doğrayalım. Soğan pembeleşince domates ve biberi de ekleyelim. İsteğe göre tuz ekleyelim. Biber salçasını da ekledikten sonra tencerenin altını kısıp, kapağını kapatalım. Domatesler pişince 4 bardak suyumuzu ekleyelim. Su kaynadıktan 3-4 dakika sonra bulguru ekleyelim. Tencerenin ağzını kapatıp su çekinceye kadar pişirelim. Yanına fotoğrafta görüldüğü gibi yeşil biber de pişirirseniz harika bir ikili olur. İftar için yemek tariflerine devam edeceğiz. Afiyet olsun.



Bu tarifi beğendiyseniz ve bunun gibi tariflerin ilk sizin mail adresinize gelmesini istiyorsanız sitemize aşağıdaki bölümden üye olabilirsiniz.

e-mail adresini yaz ve tamam butonuna tıkla:

Etiket: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ziyaretçi Yorumları

56 yorum var to “Domatesli Bulgur Pilavı”

  1. guler soylu on Ağustos 30th, 2008 09:23

    yolladiginiz tariflerin hepsi cok guzel tesekkurler uzun zamandir bulgur pilavi yapmamistim birde kusbasi et ilave edince nefis oluyor hele yaninada bir cacik afiyetler olsun sagolun hayirli ramazanlar herkese

  2. yıldız on Ağustos 30th, 2008 09:31

    Bulgur pilavı çok nefis görünüyor özellikle pilavın yanında duran közlenmiş biberler :) Üzerinede yoğurt döktük mü hımm yemede yanındsa yat :)ellerinize sağlık Nazmiye Hanım yine döktürmüşsünüz :)
    Sevgiler…..

  3. dilek on Ağustos 30th, 2008 09:33

    benim sık sık yaptığım bir pilav. yanında turşuylada harika olur ellerinize sağlık

  4. filiz tavukcu on Ağustos 30th, 2008 10:51

    Nefis bir tadı var.Tarif için teşekkür ederim.Yakında Ahçılık belgemi alıyorum.Bende Ahçı oluyorum.

  5. havvanur dege özen on Ağustos 30th, 2008 11:02

    hergün yolladığınız tarifler için çok teşekkür ederim çok yararlı oluyor

  6. gülümser on Ağustos 30th, 2008 16:05

    Evet yine çok güzel duruo yemeğiniz ellerinize sağlık

  7. arzum35 on Ağustos 30th, 2008 17:00

    her zaman yaptığımız bir yemek. tadı süper ki, her zaman yapılıyor değil mi :) Ellerinize sağlık Nazmiye hanım ve çoook teşekkürler oktay usta iyiki varsınız… Selam ve dua ile…

  8. aliye kaya on Ağustos 30th, 2008 20:43

    en sevdıgım yemek ellerınıze saglık bende ne yemek yapsam dıye dusunuyordum cok tesekkurler mıdem bayram edıcek

  9. sadiye on Ağustos 30th, 2008 21:19

    enfes görünüyor iftar sofralarına lezzet katacak gösterişli bir yemek çok tşkler

  10. Canan on Ağustos 31st, 2008 18:59

    Gerçekten çok güzel görünüyor.Göndermiş olduğunuz tüm tarifler çok güzel,ellerinize sağlık..Teşekkürler.

  11. ezgi yıldız on Eylül 1st, 2008 12:49

    ellerinize sağlık akşama ne yapsam diye düşünüyodum çoooooooooook teşekkürler :D

  12. canan bademci on Eylül 2nd, 2008 15:58

    MSN ADRESİME GELEN TARİFLERİ İLGİYLE TAKİP EDİYORUM VE ÇOKBEĞENİYORUM
    SİTEYİDE BOL BOL ARAŞTIRIYORUM BÖYLE GÜZEL TARİFLER SUNDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BAŞARILAR DİLERİM SAYENİZDE GÜZEL YAPAMADIĞIM YEMEKLER VE PASTALAR ARTIK GÜZEL OLUYOR

  13. gozde uykun on Eylül 5th, 2008 14:41

    nefis butun yemeklerın ellerine saglık degşik yemekler de olursa sevınırız.:::)

  14. saliha mert on Eylül 12th, 2008 13:06

    harika ya süper ötesi bi de bnu denemk istyrm ypydm ama frklı gözüküo:):)şimdi hmn ypmk istyrm:)

  15. gülsen gürel on Eylül 23rd, 2008 23:58

    evet birkaç zamandır tariflerinizolmayınca eyvah site kapandı herhalde dedim amamesajınızı görünce sevindim kolay pratik leziz tarifleriniz için anneniz nazmiye hanımateşekkürler sizlere kolay gelsin yeni tariflerinizi bekliyoruz hoşçakalın.

  16. ASLI UĞUR on Eylül 24th, 2008 09:16

    harika yaaa,iştahım açıldı, görüntü süperrr :) çalıştığım için yemek yapmaya fazla vakit ayıramıyorum ama sizlerin sayesinde ben de güzel yemek yapan ev hanımlarına dahil olacağım yakında :)

  17. hulya on Eylül 24th, 2008 16:08

    gercektende cok guzel bi tarife beniyor yapanin elleri dert gormesin

  18. sultan dağ on Ekim 29th, 2008 16:37

    gerçekten çok hoş ben ve annem çok beğendik çok lezetli tarif için teşekkürler

  19. emine boz on Kasım 6th, 2008 20:14

    biberli bulgur süper olmuş ama bunu sebzeli yapsaydın daha da hoş olurdu

  20. guluzar turan on Kasım 26th, 2008 15:42

    ooooo vallahi yaz kis yerim ben bu pilavi helede böyle nefiiisssssss olursa super gerci fakir yemegide diyebiliriz bir nevi ama olsun yemegin fakiri zengini olmaz

  21. guluzar turan on Kasım 26th, 2008 15:44

    ya neden benim msn gizlenmedi yazdim ama

  22. yildiz on Kasım 30th, 2008 13:53

    biz bu yemeki bilyorus ve hep yapiyoruz
    cok guzel oluryor :):):):):) =)
    ve bizim koyde mesur

  23. sevgi on Aralık 15th, 2008 19:45

    ben bu yemek tariflerini ve pasata çeşitlerini begendim ve oktay ustanın yemegi ve diger kişilerinde yemegi çok güzel oluyor sonuçta el emegi sizi çoook seviyoruz bende internetten bakarak yararlandım un kurabilesi yararlandım saygılarımla sevgi

  24. tevfik on Ocak 8th, 2009 15:27

    yha valla bende garsonum cogu yemegı yapıyorum bu pılavın yogurtlusu mukemmel oluyor yhaaa

  25. esra on Şubat 1st, 2009 01:19

    mrb ılk defa yazıyorum sıze ve 4 gundur bu yemeklerı goruyorum ve denedım hepsı super oldu harıkasınız esımde cok sevındı yemek yapmayı bılmıodum cok fazla ama sayenızde oda oluyo ellerınıze saglık devamını beklıorum hoscakalın

  26. şerife on Şubat 10th, 2009 14:18

    süper ya

  27. dilek on Şubat 11th, 2009 03:09

    BULGUR PİLAVI AYRAN MUHTEŞEM İKİLİ

  28. açelya demir on Şubat 11th, 2009 19:20

    ooo ben çok severim neyse bugün karnımız doydu yarına allah kerim dimi arkadaşlarrrrr haaaaaaaaa

  29. EMEL on Şubat 14th, 2009 16:30

    çok güzel bi tarife benziyo.baktığım tariflerin içinde bana e uygun olanı bu tarif teşekkürler…

  30. EcEm on Şubat 27th, 2009 18:32

    walla ben yaptım 14 yaşımdayım çoq güsel oldu annemler filan beğendiler yanında biber kızarttım nefis birşey çoq teşekkürler

  31. sabiha on Mart 1st, 2009 16:22

    walla ben yaptım 11 yaşındayım 4. sınıfa gitigim halde yaptım ama cnm annem azcık yardım eti ama azcık bakın cık

  32. SERAP on Nisan 16th, 2009 13:30

    bende sitenize yeni üye oldum bulgur pilavını deniycem inşallah güzel olur oktay ustanın yaptığı yemekler gerçekten harika:-)

  33. kıymet on Nisan 21st, 2009 17:53

    ben sitenize yeni üye oldum bulgur pilavını yaptım çok güzel oldu elinize sağlık

  34. rüzgarlagelen on Nisan 28th, 2009 14:53

    35 yaşında bekar bir erkek netten karnını doyuruyo.. :)) saolasın..

  35. özlem on Haziran 29th, 2009 17:39

    en kısa zamanda bu tariifini deniyecem çok güzel görünüyor ellerine sağlık:)

  36. ümran on Temmuz 2nd, 2009 12:03

    çok nefis tatlar.Bilmediğim bir çok tarifler varmış.şimdi daha lezzetli tatlar olacak mutfağımda…

  37. melek on Temmuz 7th, 2009 15:23

    yemedim ama şahane görünüyor

  38. melek on Temmuz 7th, 2009 15:24

    yapanın elerine sağlık

  39. eda on Temmuz 24th, 2009 15:41

    tuzu ne kadar katmalıyım ben öğrenci olduğum için yemekle pek aram yok ne kadar katmalıyım bilmiyorum söylerseniz sevinirim

  40. öznur on Eylül 1st, 2009 19:01

    paylaşım için teşekkürler. Bu akşam iftara bunu yapmayı planlıyorum.

  41. Anil on Eylül 20th, 2009 16:09

    bak usta denicem simdi bi turlu tutturamiyom bu pilavi insallah senin tarifinle guzel olur

  42. seyma on Eylül 23rd, 2009 14:16

    bu kısırda salatalık yok ama bazılarında var o nası oluyo

  43. CEREN on Kasım 3rd, 2009 18:13

    sütlü naciye die bi tatlı varmı yaaa?

  44. Nimet on Kasım 3rd, 2009 22:36

    var ceren hanım yapınca paylaşıym, üniversite yıllarımda çok yapardık, pratik ve çok hoş bir tariftir.

  45. kamila ayar on Mart 5th, 2010 18:59

    ben yabancıyım türkiyede burda evlendigim için yemeklerini ögrenmem gerekiyodu ve ilk aldıgım yemek kitabı sizin oldu ve sizin kadar güzel yapamasamda hep sizin verdiginiz tariflerle zorlanmadan ögrendim ve başarılı oldugumada inanıyorum teşekürler oktay usta sizeda başarılarınızın devamını dilerim ve her gün severek izliyorum sizi tabi reklam hariç

  46. derya on Nisan 29th, 2010 07:24

    harikaaaa gözüküyorr

  47. aysun on Mayıs 20th, 2010 18:40

    bayılırım bulgur pilavına yeni evliyim şuan tarifinize bakarak yapıyorum teşekkürler :)

  48. neslihan on Mayıs 27th, 2010 23:24

    4 bardak su çok gelmiyor mu

  49. ezgi basak on Mart 20th, 2011 19:31

    ben yanına cacıkta yaptım harika oldu çok teşekkür ederim nefis bir yemek :) ayrıca ilk kez denememe rağmen başarabildim.sayenizde :)

  50. muttalıp kehya on Mart 23rd, 2011 14:31

    arkadaşlar bu pilav süper oluyor aslında bizim yöremizin bir pilavı ama tavsiyem size malzemelerine sarımsak ve yeşil nane eklerseniz tadına doyum olmaz.afiyet olsun

  51. ALEYNA on Nisan 4th, 2011 16:54

    inanırmısınz şu an yiyiyorum… londradan selAMLAR..

  52. elif özer on Mayıs 26th, 2011 21:34

    enfes olmuş

  53. estgahytdh on Haziran 6th, 2011 13:14

    patatesli patlıcanlıda çok güzel oluyor tavsiye ederim

  54. tahsin on Temmuz 29th, 2011 17:29

    halamın üzerine bulgur pilavı yapan hayatımda görmedim oktay ustayı bile geçecek bulgur pilavı yapıyo……………………………..

  55. peri on Eylül 4th, 2011 17:39

    super bi tarif cok tesekkur ederim denedim cok guzel oldu…

  56. ALPER KORKUTOĞLU on Ekim 1st, 2011 08:33

    ABİ TOPRAK TAVADA KUZU TANDIR NASIL YAPILIR YARDIMCI OLURSAN SEVENİRİM

Yorum yaz